reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Cetkovská

Mária Cetkovská

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, matka,pedagogička,psoriatička a zakladateľka OZ Bodkáčik na pomoc psoriatikom,alias Včielka Maja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mladí priatelia a nepriatelia psoriázy

Mária Cetkovská

Mladí priatelia a nepriatelia psoriázy

V dňoch 19. -20. októbra 2012 sa v krásnom prostredí Západných Tatier na chate Třinec v Žiarskej doline uskutočnilo stretnutie mladých priateľov a nepriateľov psoriázy a ich rodinných príslušníkov. Organizátormi tohto stretnutia bola moja maličkosť Včielka Maja z pacientskeho združenia Bodkáčik a MUDr. Karolína Martinásková, PhD, dermatologička z Dermatovenerologickej kliniky Univerzitnej nemocnice v Martine.

  • 23. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 753x
  • 0
Hanbia sa ľudia za psoriázu?

Mária Cetkovská

Hanbia sa ľudia za psoriázu?

Či sa hanbia ľudia za psoriázu? Musím jednoznačne odpovedať, že Áno. Je veľký problém pre mnohých vôbec sa priznať k tomuto handicapu. ....

  • 24. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
O potrebe vnímať a zdieľať.

Mária Cetkovská

O potrebe vnímať a zdieľať.

V poslednom čase sa viac a viac zamýšľam nad tým, prečo je empatia v dnešnej dobe  tak zatracovaná či potlačená. Dnešná doba nedovoľuje vypovedať svoj názor v práci. .....

  • 14. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
milenka Včielky Maji alebo môj boj so psoriázou

Mária Cetkovská

milenka Včielky Maji alebo môj boj so psoriázou

Prvýkrát som si jej prejavy všimla ako dvadsaťročná. Zo začiatku som im nevenovala pozornosť, veď išlo „len“ o šupiny vo vlasoch. Až po pôrode prvého syna sa psoriáza vybúrila – objavila sa na lakťoch, kolenách, neskôr po celom tele. Dlhší čas som podobne ako veľa iných psoriatikov vôbec netušila, že mám nejaký problém. Vtedy sa psoriáza neliečila cielene ako dnes, mnohí lekári ani nevedeli, ako sa prejavuje.

  • 4. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu